tisdag 15 februari 2011

I'm back.


Hejsan läsare det var längesen, och det ber jag så mycket ursäkt för Amanda hade en bloggpaus där ett tag som ni märkte! Det har varit så stressigt så jag har inte haft något roligt att blogga om eftersom det inte hänt något på sistone. Hur mår ni då?
juste igår var det alla hjärtans dag och jag hittade inte på något det var skola sen bums i säng för va så himla trött... Jag hoppas att ni kärlekspar ute i värden hade det underbart och det tror jag att ni hade också ;) Alla hjärtans dag är ju nästan den mysigaste högtiden tycker ni inte?
Men i alla fall idag vaknade jag av att mitt paket från Nu skin hade kommit super, mitt smink hade precis tagit slut jag köpte ett puder och en foundation och detta täpper inte till huden, wonderful. Man kan faktiskt sova med detta på utan att man får finnar (Y)
Nej nu blir det att få i sej lite mat pussar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar