söndag 20 februari 2011

Always ready for a party.


GE MEJ SOMMAR!!!
Amanda är desperat efter sommar just nu är redan trött på denna snö och kyla som kommer hit upp.... ååh jag som vill använda min älskade klänning den är ju så jäkla fin, jag och klänningar det går ihop det :} Söta klänningar i olika färger det är väl livet det, haha.
Har ni något favorit plagg där hemma? Men alla har ju i alla fall något som är det bästa i garderoben, nej kläder det kan man inte få nog av.

Btw kanske ska döpa om mej till Amanda blekfis Sjölund, haha vågar inte sola solarium efter allt dåligt dom berättar om det, uscha inte trevliga saker man får höra där.
Nej jag håller mej till den naturliga solen fast det är klart det skulle vara sjukt nice att vara solbränd även på vintern.

Amanda ♥ Clothing


Här har ni en låt som jag nördat ett tag nu tycker faktiskt att den är bra, fast att den fått sån dålig kritik.

Beautiful monster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar