måndag 17 januari 2011

Varför proppar vi i oss skit?


Har alltid undrat varför vi människor proppar i oss skit fast vi vet att det kan vara farligt?
Och jag är en av alla dessa människor som äter godis dricker läsk konstant, jag menar varför kan vi inte bara låta bli jo svaret på den frågan kan jag!!! DET ÄR FÖR GOTT, det går inte helt enkelt jag har försökt och försökt men inget resultat jag säger inte att jag e tjock men det är aldrig bra att äta mycket godis det kan ge otroligt mycke biverkningar tyvärr :/
För min del är det chockladen som är värst att hålla tassarna ifrån men jag ska kämpa om man bara håller ut dom första månaderna så hoppas jag att det ska bli lättare, har också fått för mej att börja dricka mera vatten istället för mjölk, läsk, juice eller allt annat som jag dricker ist för vatten!
Men nu mina vänner fick ni höra på mina tankar igen men sängen väntar och imorgon blir det en resa till Sveg pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar