tisdag 25 januari 2011

Pluggplugg....


Hej jag heter Amanda och har värdens tråkigaste blogg.....
Jag är verkligen jätte ledsen men hinner inte med bloggen vilket är jätte tråkigt eftersom jag älskar att blogga! Men plugget kommer före allt för vill verkligen gå på denna skolan.
Visst kan jag göra inlägg varje dag men hinner inte ta bilder och jag tycker att det är bilderna som gör hela inlägget intressant. Just nu sitter jag och pluggar om Hinduism faktiskt rätt intressant men jobbigt för är inte på humör just nu, vi har prov imorgon så vi får hoppas att det går bra för mej :)
Det värsta med allt är att på skolan jag vill in så är det kanske 230 poäng som behövs lätt kanske vissa säger men för mej är det riktigt svårt att nå upp till dessa poängen när man inte varit med i halva nian och nästan hela åttan!
Jag har problem rätt ut sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar