måndag 24 januari 2011

Obesvarad kärlek ♥



Vart ska jag börja?
Mina känslor för dej är obeskrivligt starka, det är bara dej som jag tänker på som jag drömmer om och den som jag älskar mest.
Det är så svårt för så fort jag känner mej lycklig så händer det alltid något som förstör och just nu så var det bara tvunget att vara hon, den flickan som betyder så mycket för dej, jag ser ju hur du kollar på henne.
Men jag kan ju inte skylla på någon annan än mej själv!
För hur kunde jag tro att du skulle vara intresserad av en sån tjej som mej?
Hur kunde jag tro att jag hade en chans, jag är ju inte din typ.
Du tycker säkert att jag är galen som trodde att jag hade en chans men du är underbar.
Varje natt så drömmer jag om dej, du och jag jag och du, det är min högsta dröm att vi två ska bli en.
Jag säger inte att jag inte ska kämpa mer för det ska jag, för mej är det inte lätt att släppa den man älskar men nu känns det som om jag blir tvungen!
Men vad ska jag göra man kan ju inte tvinga en person att ge kärlek?
Nej, jag får antagligen vänja mej vid verkligheten!

Jag är sjukt svag för svenskt rap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar