måndag 17 januari 2011

Ny färg på skallen på Onsdag, härligt.


Nu har mamma beställt en tid hos frisören och jag ska få bort denna gula färg som sitter på mitt huvud SKÖNT!!!
Har hittat några bilder på mej från förra gången jag tonade de mörkt en riktigt snygg färg tycker jag så ska jag försöka förklara för frisören att jag vill ha, jag hoppas att det funkar.
Har tid kl 16:40 på onsdag dagen innan vi åker och kollar på en skola jag vill gå på efter nian det är linjen Stylist :)
Men det får jag skriva mer om sen pussar (L)

Och för alla som inte vet hur jag ser ut på skallen så är det denna hemska färg....

2 kommentarer:

  1. Nu är det frågestund i min blogg, ställ en fråga i min bloggsvars ruta och bli länkad inför min ca 400-600 unika läsare/dagen:)

    SvaraRadera
  2. sv: gud va kul! Vinnaren utses ikväll eller i morgon! Håll utkik! kramkram

    SvaraRadera