söndag 2 januari 2011

A little vacation from the house.


Nu ska jag inte sitta hemma framför datan rumpan växer ju snart fast i stolen!
Jag och linus drar med syrran till Oslo ett tag och där kommer oxå våran andra syster, asså jag måste hitta på något mår inte alls bra av att bara sitta hemma hela tiden!!! Men nu ska jag sitta på en buss i ca 7 timmar haha som om det kommer att hjälpa, jag är dessutom skit depp för att jag saknar sommaren så, bruna ben, skinande sol, jordgubbar, havet med mera åååh var jag längtar.
Min sommar kommer bli otroligt annorlunda vi brukar ju åka till öland direkt efter avslutningen men nu ska vi till London och så slutar jag ju nian så måste fixa min nya lägenhet, jag själv i en lägenhet?? LÄSKIGT....
Vill inte sluta nian uscha så mycket förändringar skiljas från mina underbara vänner flytta från familjen och en helt NY skola :'(
Långt inlägg det var ju rätt längesen tycker jag, ingen bild för har packat ner datan så sitter vid stora datan som vi kallar den!
Men vi får se när det blir ett till inlägg snart hoppas jag.
Kramkram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar