onsdag 19 januari 2011

Huvudvärk....


Hemma idag igen från skolan p.g.a värdens huvud värk :/
Jag har aldrig ont i huvudet max 3 gånger om året tack gud för det för att ha ett huvud som dunkar 24/7 skulle jag aldrig klara av....
Har ju som sagt tid hos frissan kl 15:40 tror jag att det var får väl ta en extra alvedon innan man far iväg. Sjukt fint väder idag så jag va ute med kameran en sväng och aa några vackra bilder fick man ju ihop som tur va!
Jag älskar att ta bilder på mina bebisar dom är ju så sjukt söta när dom doppar hela nosen i snön och sedan fattar dom inte varför det börjar droppa från näsan, aa vi alla älskar väl ändå hundar?
Nu blir det mycket te för det är ju så gott, här har ni två utav mina favoriter bland alla te sorter och det är mint och kamomill :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar