tisdag 18 januari 2011

Frissan imorgon då!


Frisören imorgon efter skolan så ni får se resultatet av färgningen senare idag, i hope!
Hoppas bara att det bli bra och att jag passar i färgen ni ser ju den på min skalle längre ner i bloggen ;) Västerås på Torsdag blir det också som jag nämnde igår tror jag att det var, eftersom jag har valt att söka in på en skola i Västerås så vill jag gärna titta på den innan jag bestämmer mej helt! På den skolan så kan man utbilda sej till Makeup artist som jag vill bli tänk att få sminka artisterna GUD så roligt :)
Men nu måste jag sova kl är ju över 12 inte bra att vara uppe då om man ska till skolan haha fast sov i ca 5 timmar efter att jag kom hem efter skolan idag så kommer nog bli riktigt svårt för mej att sova nu.....
Vi åkte och besökte en gymnasieskola i Sveg idag också skolan verkade faktiskt riktigt bra, vem vet kanske man hamnar där ändå till slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar