torsdag 2 december 2010

Hard to keep memories when everything is lost!


Sitter och gråter!
Jag gråter för att jag kollar på filmen Titanic hur kan man inte gråta då? Den är så fruktansvärt sorglig och att det hänt på riktigt HEMSKT...
För ca ett år sen så va vi på Titanic utställning i Stockholm och fick se saker som vart kvar på havsbotten man fick se allt från skor från människor till underbart fina smycken, men en anledning till att jag kollade på filmen är ju för att Leo är med i den han är den snyggaste på denna jord eller var ;)
Som jag sagt många gånger så är han inte snygg längre, men vi säger att han ser likadan ut som han gjorde i Titanic filmen :}
Ska kolla på någon annan film nu, film är liksom det ända man kan göra när man är sjuk i alla fall jag!
P&K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar