onsdag 15 december 2010

Amanda Svarar


Fråga: Hej amanda!
Hittade din blogg via Spotlight på bloglovin, tycker att din blogg värkar jätte gullig och söt design har den också :)
Har läst lite av dina inlägg och har fattat det som att du plattar håret varje dag?
Är inte det jobbigt, och jag skulle vilja se hur ditt hår ser ut utan att du plattat det!
Tacksam för svar / Hår galen tjej.

Svar: Hejsan!
Kul att du gillar bloggen själv tycker jag faktiskt att den varit rätt tråkig dom senaste veckorna men mest för att jag varit sjuk mesta av tiden :S
Ja jag plattar håret varje dag mest för att jag gillar att ha platt hår trivs liksom bäst i det, jobbigt vet jag inte men man blir lite beroende av att platta håret i alla fall jag reser ingenstans utan den, haha visst kan du få se en bild på håret utan att platt tången är inblandad ;)

Jag tycker att det är jätte roligt att få frågor så fråga på hörrni och skriv gärna namn så man har en liten aning vem det är ifrån :)
Hugs & Kisses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar