tisdag 30 november 2010

Julmys!

Vinter har verkligen kommit hit till Tänndalen, jag menar 25- rätt mycket snö och tjockis kläderna på!
Julen närmar sej nu och när jag kom hem från praoen så va huset pyntat och klart. Lovely (Y)
Igår var det första gången jag drack glögg på jag vet inte evigheter kanske men gott var det och fick en riktig trevlig känsla av att det snart är jul och jul det älskar vi väl alla?
Nu måste man ut på stor shopping eller i alla fall jag som har en sån stor familj men alltid kul att köpa presenter till sina närmaste, det hör till julen tycker jag :)
Nej nu ska jag ta mej ett glas glögg igen, Later!

Btw så har jag gjort så att det snöar på bloggen, SÅ SÖTT.
Bjuder också på en jul sång som jag tror alla har hört?
Den ger mej verkligen en jul känsla att bara lyssna på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar